środa, 26 marca 2014

Po prostu być szczęśliwym..

Kolejny dzień z naszego życia.. kolejny dzień pełen uśmiechu.. pełen radości i nowych wyzwań dla Mai..
Z dnia na dzień staje się coraz bardziej ciekawa świata, tego co ją otacza.. a ja pękam z dumy, że tyle już potrafi..
Chwile spędzone na brzuszku chyba zaczynają Jej się coraz bardziej podobać.. Spogląda tu i ówdzie..komentując na swój własny sposób to, co zobaczyła przed chwilą..Uwielbiam gdy gaworzy..
Dziś po raz pierwszy, obudziła się  podczas naszego spaceru w parku..
Rozglądała się.. uśmiechała.. a ja mogłam jej opowiadać gdzie właśnie zmierzamy..jak pięknie rozwijają się liście na drzewach..w końcu znów zasnęła..
Znalazłam więc chwilę dla siebie..
Zasiadłam na parkowej ławce.. w słońcu..czytałam jedną z tych gazet o celebrytach.. musiałam nadrobić zaległe plotki..

Lektura nie trwała jednak długo.. ciekawszy okazał się dla mnie parkowy krajobraz i śpiew ptaków, który chyba na dobre zwiastuje nam wiosnę..
Dziś jestem jakby szczęśliwsza.. 

Może to zmiana pogody? Po kilku dniach deszczu, przyszło słońce..
Może to jednak fakt, że mam śliczna córkę, której uśmiech rozświetla mi każdy dzień?..
Może
dlatego, że czuje się spełniona jako matka?..
Zbyt wiele pytań.. ale odpowiedź jest jedna..
Kocham...

 
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz