poniedziałek, 3 marca 2014

Wspomnień ciąg dalszy

Lubię wracać do chwil, gdy byłam jeszcze w ciąży.. oczywiście niesamowicie cieszy mnie fakt, że Maja jest już po drugiej stronie brzuszka ale ten okres wspominam nieraz ze łzami w oczach.. oczywiście ze łzami wzruszenia..z radości, która wtedy mnie przepełniała..
Gdy brzuszek zaczął nabierać przyjemnych kształtów postanowiłam jakoś to uwiecznić.. albumowo- rodzinne zdjęcia to jedno.. ale sesja ciążowa?.. Uruchomiłam kilka znajomości i udało się zrobić kilka fajnych zdjęć.. Poza tym mojej kuzynce Justynie udało się także zatrzymać te chwile w obiektywie
.. dostaliśmy nawet całkiem ładny album.. Jej prace możecie zobaczyć TUTAJ..Pamiętam jak patrzyłam wtedy na swój brzuch z dumą.. cieszyłam się z tego, że jego obwód był z tygodnia na tydzień coraz większy.. wiedziałam przecież, że w środku, pod moim serduszkiem rośnie i rozwija się nasza Kruszynka..
Te kilka zdjęć oglądam czasem i cieszę się, że je mam.. mimo, że ciąża trwa aż 9 miesięcy, to jest to bardzo ulotny okres w życiu każdej kobiety.. A dzięki temu, że czułam się dumna z tego brzuszka mam pamiątkę na całe życie..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz