niedziela, 2 marca 2014

O pięknych chwilach

Lubię takie dni, gdy jesteśmy razem.. całą trójką.. Lubię takie dni, gdy pogoda jest taka jak dziś.. Wtedy wszystko wydaje się być takie piękne.. pełne szczęścia..
I tak właśnie czuję się już od ponad 7 tygodni a tak w zasadzie od momentu, w którym dowiedziałam się, że jestem w ciąży..
Każdy dzień mego pięknego stanu był dla mnie i mojego zamężnego czymś wyjątkowym.. Każdego dnia dotykałam swojego brzucha z nadzieją, że nasza Kruszynka nas czuje, słyszy, odbiera nasze emocje..
Wydaje mi się, że się nie myliłam.. Dziś gdy do niej mówimy, głaszczemy, całujemy, ściskamy, przytulamy żywo reaguje tak jak wtedy.. w brzuchu..
Z uśmiechem na twarzy patrzę, jak reaguje na to co ją otacza.. jak obdarowuje nas swoim jeszcze nie do końca świadomym uśmiechem..
Nie wyobrażam sobie już dnia bez niej.. Każda chwila z nią sprawia, że czuję się wyjątkowo.. jak MAMA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz