poniedziałek, 26 maja 2014

O pierwszym takim Dniu Matki

Mamą jestem od niespełna 5 miesięcy. Byłam nią już w chwili gdy dowiedziałam się, że jestem w ciąży. A od chwili, gdy na świecie pojawiła się Maja każdy dzień jest dla mnie wyjątkowy. Każdy jej uśmiech sprawia, że jestem jeszcze szczęśliwsza..

Uwielbiam poranki, gdy Maja budzi się obok mnie, przeciąga w każdą stronę robiąc przy tym słodkie minki..
Uwielbiam jej zaspane oczka i uśmiech, który pojawia się na jej buzi zanim na dobre te oczka się otworzą..
Uwielbiam nasze spacerki i reakcje Mai na szeleszczące liście w parku..
Uwielbiam porę obiadu i ubrudzoną marchewką Jej buzię..
Uwielbiam popołudnie, gdy całą rodziną bawimy się w A-ku-ku i śmiech Mai, w reakcji na łaskotki..
Uwielbiam wieczory, gdy tuż po kąpieli Maja spokojnie zasypia w swoim łóżeczku..
Uwielbiam każdą chwilę z nią spędzoną..

Bycie mamą to bardzo odpowiedzialna rola.. Nie ma dnia odpoczynku, nie ma chwili w której możemy zrobić sobie wolne od macierzyństwa.. To rola przypisana na całe życie..
Byłam gotowa na nią jeszcze zanim zaszłam w ciążę..
Teraz tylko utwierdzam się w przekonaniu, że życie nie mogło napisać mi lepszego scenariusza..
Jestem wdzięczna losowi za to, że mam dziecko.. że mam córką.. że jestem Mamą..

I choć wciąż uczę się tej roli, to wiem, że robię to najlepiej jak potrafię..
Wierzę mocno w to, że uda mi się wychować Maję na dobrego człowieka..
Wierzę też w to, że wkrótce usłyszę od niej słowo "Mama", na które tak bardzo czekam..a nieco później "Kocham Cię mamo"..
Wtedy będę pewna, że dobrze odgrywam swoją rolę.. przecież nie ma nic cenniejszego niż wzajemna Miłość matki i dziecka..

A tymczasem czuję się tak jakby każdy dzień był Dniem Matki.. bo to mój dzień.. każdy taki spędzony z Mają.. cudowny Dzień Matki..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz